il-gurnata t-tajba - czyli dzień dobry !

USA w 96 – pomywacz, Cypr 2008 – kelner, Turcja 2010,2012 oraz Grecja 2011 rezydent biur podróży – teraz Malta i mam być nocny porter. Jak na razie jestem bardzo dobrej myśli – pogoda jest super, hotel nowy 5 gwiazdek a przełożony sympatyczny.


W Polce biała Wielkanoc- śnieg sypał całą noc i rano jak leciałem z Krakowa. Jestem po 2,5 h lotu na Malcie i słońce gorące mnie wita 21 stopni. Hotel przywitał mnie dwornie, zjadłem obiad i kolację w restauracji nie w jakiejś piwnicy jak na Cyprze.


takie jajko jest na recepcji
M jak Maluch na blachach 

Zwiedziłem obiekt z szefem, potem okolicę i czekam na kolegę z którym będę mieszkał na jego koniec zmiany by pokazał mi lokum. Byle moja praca nie wyglądała jak w „Czterech pokojach” - trailer !
ja kofam dzieci ! 

Komentarze

Popularne posty