GOOL - na wyjeździe liczy się podwójnie




Zawodnik jest, jaki jest, i to jest jego wada” . D.Szpakowski . Leniwa, chłodna niedziela. Zasiadam w mym wysłużonym, skórzanym transponderze komfortu (tak by pozwiedzał D.Sz) a chodzi o fotel I robię prasówkę. Jurnale preferuję papierowe i co ja pacze – piszą o Poland. 


Trener maltańskich piłkarzy Ray Farrugia - ma żonę 'porwaną' z szaro-gierkowsko-burej Polski. Poznali się w mieście nad Odrą podczas rozgrywek pucharu UEFA .. To był 23.09.1976 roku, mecz Floriana FC z Śląskiem Wrocław ...pamiętam jak dziś ;-) Wygraliśmy 4:1. , rewanż był 2:0. Pani Kasia była tłumaczem gości I od słowa do słowa ...raczej nie byli lost in translation choć pewno czasem lost for words ;-)... eh amoroso




REF. Entliczek - pentliczek
Co zrobi Piechniczek
Tego nie wie nikt.
Kto się zmartwi, kto rozerwie
Czy przed przerwą, czy po przerwie
Tego nie wie nikt.
Uśmiechów, radości,
Kłopotów czy żalu
Czego będzie więcej?
To tajemnica mundialu
Mundialu to tajemnica.
Ja jednak wierzę że nie będzie źle
E viva Espania Ole !

1. Uliczkę znam w Barcelonie
W uliczkę wyskoczy Boniek
Będzie słychać na stadionie
"Brawo Polonia,
Brawo ten pan".
A my przy telewizorach
Na pewno w różnych humorach
Czy szampana, czy nerwosan
Pić będziemy - okaże się

… A Pamiętacie pieśń tą wzniosłą “uliczkę znam w Barcelonie” ? Przecież właśnie we Florianie jest dzielnica zwana 'Barcelonetta' a po maltańsku Balzunetta (Sic!). To mniej znana dzielnica występku I poruty ale też narodzin lokalnego jazzu. Kończę bo “Dostałem sygnał z Warszawy, że mają już państwo obraz, więc możemy spokojnie we dwójkę oglądać mecz -Goool !


Może coś więcej będzie w książce 



ze sportu, bramki są dwie a ...żona jest jedna -  "Dla mnie ten mecz będzie emocjonalny, ponieważ jestem z Polską związany, żoną od 37 lat . Bardzo lubię polską kuchnię, szanuję polskie zwyczaje i cenię sobie polską gościnność - zakończył Ray Farrugia - - Powiedziała mi, że jeśli wygram, to nie mam po co wracać do domu - wyznał szkoleniowiec. (to był czerwiec 2013 mecz u-21, Malta przegrała 2:0, czyli spokój w domu ;-)  Pan Farrugia właśnie zadebiutował jako trener głównej drużyny - remis z Armenią.  

Inny mecz Pl/Mt to była rzeźnia 

http://sport.tvp.pl/28129309/36-lat-od-przerwanego-meczu-polski-na-malcie

Bramkarz traci wtedy dezorientację.

Czysty faul.

Dostałem sygnał z Warszawy, że mają już państwo obraz, więc możemy spokojnie we dwójkę oglądać mecz.

Hajto puścił Bąka lewą stroną.

Przez tyle lat komentowania meczy nauczyłem się, że mecz trwa tyle, na ile pozwala sędzia…

Włodek Smolarek krąży jak elektron koło jądra Zbyszka Bońka.

Komentarze

Popularne posty