Szlachta Nie Pracuje - żartowniś ich obsmaruje


 https://timesofmalta.com/articles/view/think-count-qrendi.980651

Prasa z UK znana jest z bezwzględności wobec KAŻDEGO - nie ma świętości, publikowanie zdjęć robionych z ukrycia, insynuacje, kompromitujące fakty z życia jak i zawodowego oraz osobistego wyciągane są na szpalty by sprzedać jak najwięcej gazet zwanych też tabloid czyli szmatławiec a pismaki to karaluchy są co ci w koszu grzebią i buciorami przez życiorys wędrują ...

ALE to dzięki tzw 4 władzy dowiadujemy się o Watergate itp a niejeden dziennikarz co rocznie ginie czy to na froncie wojny, z rąk gangsterów czy znika umiera przedwcześnie spalając się w pracy

DODAJĄC do tego wyspiarkie poczucie humory - czarne, groteskowe i obrazoburcze mamy mieszankę śmechowo-wybuchową ! 

Artykuł się ukazał śmieszkujący na temat maltańskiej szlachty i prowadzącecgo rejestr godeł Szefa Heraldyki Malty.

Dr Charles Gauci NIE nadaja nikomu tytułów, nie zrobi z ciebie magnata, imć hrabiego itp a jest specjalistą od prawidłowego przedstawiania herbów i znaków rodowych bo takie na skale istnieją od setak lat . Stanowsko jest w ramach Spościzny Narodowej Ministerstwa Kultury i jest częśćą promocji turystycznej Malty. 

Przeczytałem ksiązki jego autorstwa, byłem na odczycie a nawet odwiedziłem w domu bo okazało się że ma żonę Polkę - Barbarę i na Gozo mieszkają a jest prawdziwym lekarzem od bólu i miałem u niego konsultację za co jestem dozgonnie wdzięczny. 

https://maltaheraldry.mt/

https://araldikamalta.org/


Komentarze

Popularne posty