Coldplay gra 'Aliens' dla MOAS – imigracja w Europie.

           
'Jestem obcy, zupełnie obcy tu' śpiewał Lady Pank, a zespół Coldpay właśnie wypuścił protest song 'Aliens' , ja też wg. dokumentu rezydencji na Malcie jestem obcy – to pokazuje literka 'A' po numerze - lokalni mają M lub G dla Gozo. Co prawda ja nie przybyłem to wpław na pontonie i nie zapłaciłem przemytnikom tysięcy euro by trafić go 'raju' mimo tego też od czasu do czasu słyszę 'go back to your country' ! 

Czym się różnię od Somalijczyków,  Syryjczyków – bo mam paszport i jestem biały ? Według części społeczeństwa WSZYSCY imigranci są winni problemów na Malcie – zatłoczone autobusy, wysokie czynsze, śmieci na ulicach, bójki, kradzieże – to ONI słyszy się wokół i czyta w komentarzach na forach. W kraju gdzie 99,9 % społeczeństwa podobno jest ultrakatolicka dla fiesty lokalnego patrona są gotowi dać się pokroić... 

Tantiemy z piosenki są przeznaczone dla Migrant Offshore Aid Station – organizacji pozarządowej, która bazując na Malcie i będąc finansowana przez osoby prywatne pomaga ratować desperatów z Bliskiego Wschodu i Afryki. Dobrze słuchać, nie stój obojętnie, przekaż dalej. Coldplay – słucha się, że hey !

Komentarze

Popularne posty