Wyautowany / Mistrzostwa Futsal



Trwają w Pembroke Eliminacje do Mistrzostw Futsal 2022. Mecz Polska-Szwecja na długo pozostanie w mej pamięci ...choć omal nie zgasły mi lampki w czerepie. Mówi się że widownia jest szóstym zawodnikiem drużyny. Niesiona dopingiem nawet nie na swoim stadionie wygrywa z pieśnią na ustach. Na mecz trochę się spóźniłem, Volovo (co znaczy toczyć się ) mi nie chciało odpalić. Chyba zbojkotuję Ikea albo się i note diplomatic wystosuje (ostrą) za to nie fair play zagranie …



a potem traffic dżem bo to pora by korpolud i proletariat do Bugibba/Mellieha na zasłużony wypoczyn wracał ze Sliema...Wszedłem na „żyletę” i przystąpiłem do ożywionego kibicowania. Chyba trochę przesadziłem ...fakt poniosło mnie ...wymachiwanie biało-czerwono-orłowskim sztandarem, wycie „do boju! Polska gola!” flary, syreny i skakanie po krzesełkach … Chłodnogłowych Szwedów doprowadziłem do szewskiej pasji i już po 5 minutach ...samobój ! Naturalizowany „Emil z Lönnebergii” kopał nie w tą siatę.

gol 

Tak się zapaliłem, że podano i do mnie. Podkręcona jak w najlepszych latach przez Beckhama piłka poleciała wprost na trybunę. (45m:10 w relacji) Tylko refleks grzechotnika uratował mój rzymski profil przed zdefasonowaniem. Wykonałem paradę jak Rocky Balboa albo inny Gołota i futbolówa opadła na fotelik u mych stóp. Oszołomiony zdołałem już po chwili się zreflektować i piłkę na boisko rzutem koszącym oddałem, ehh ciężkie życie kibica jest … Jak „północnicy” przegrywali już 5:0 to zrobiło się gorąco jak pod Częstochową (1h:27) – faule, przepychanki i kartki padały jak liście w noc listopadową i żółte a nawet i czerwona. Się pochwalę że na bramie jest dwóch i ofensywnych też z mojego nie rodzonego ale mieszkalnego Bielsko-Biała i od trzech sezonów są mistrzami PL ! A 4 z 6 bramek strzelili moje hanysy z Chorzowa !!! (btw w szerokiej kadrze jest Karol Czyszek – nazwisko jak naszego ambasadora , hmm). Po maltańsku Szwecja to Żvezja ;-) Wynik : 6 do jajca dla naszych orłów pod buławą Błażeja Korczyńskiego. W sobotę gramy z Maltą o 20:00. Wszyscy na Mecz !



Bramki: Sebastian Leszczak (6), Albert Hiseni (16-samobójcza), Sebastian Wojciechowski (17), Mikołaj Zastawnik 3 (21, 23-karny, 31).
Żółte kartki: Dominik Solecki, Michał Kubik - Petrit Zhubi.
Czerwona kartka: Petrit Zhubi (30-za drugą żółtą).
Sędziowali: Veljko Bošković (Czarnogóra) i Aleš Mocnik Peric (Słowenia).
Polska: Bartłomiej Nawrat, Michał Kałuża - Piotr Łopuch, Mikołaj Zastawnik, Tomasz Kriezel, Tomasz Lutecki - Michał Kubik, Adam Wędzony, Robert Gładczak, Dominik Solecki, Sebastian Leszczak, Krzysztof Elsner, Michał Marek, Sebastian Wojciechowski.
Szwecja: Viktor Jansson (Martin Herlin) - Petrit Zhubi, Yanku Marrah, Adnan Cirak, Fredrik Söderqvist - Hampus Furublad, Pascal Elon Olsson, Emilio Rossi, Albert Hiseni, Fehim Smajlovi , Nima Kadivar, Ayoub Abassi (Donat Gashi).



SZEROKI SKŁAD REPREZENTACJI NA PREELIMINACJE EURO 2022
  • bramkarze: Krzysztof Iwanek, Bartłomiej Nawrat (obaj Rekord Bielsko-Biała), Michał Kałuża (CD Burela FS), Michał Widuch (Piast Gliwice).
  • rozgrywający: Karol Czyszek, Rafał Franz, Dominik Solecki (wszyscy Piast Gliwice), Krzysztof Elsner, Tomasz Kriezel, Marcin Mrówczyński (wszyscy FC KJ Toruń), Robert Gładczak, Tomasz Lutecki (obaj GSF Gliwice), Sebastian Grubalski (Constract Lubawa), Mateusz Kostecki (Red Dragons Pniewy), Daniel Krawczyk (Gatta Active Zduńska Wola), Michał Kubik, Michał Marek (obaj Rekord Bielsko-Biała), Sebastian Leszczak, Adam Wędzony, Mikołaj Zastawnik (wszyscy Clearex Chorzów), Mateusz Lisowski (MOKS Słoneczny Stok Białystok), Piotr Łopuch (AZS UŚ Katowice), Piotr Pietruszko, Sebastian Wojciechowski (obaj GI Malepszy Futsal Leszno), Arkadiusz Szypczyński (Acana Orzeł Jelcz-Laskowice)

https://www.futsal-polska.pl


https://www.facebook.com/events/177375946673962/?event_time_id=177375960007294
https://www.facebook.com/mfa1900/
https://www.facebook.com/pg/MaltaFAFutsal/about/?ref=page_internal

https://timesofmalta.com/articles/view/resilient-malta-gain-first-point-after-draw-against-greece.767449

Komentarze

Popularne posty